بانک تور و تاپ ال ای دی

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تور گرجستان

گرجستان کشوری در قفقاز است و پایتخت این کشور تفلیس نام دارد. گرجستان در منطقه اوراسیا قرار دارد که مرز میان اروپا و آسیا می باشد.این کشور از شمال با روسیه ، از شرق با جمهوری آذربایجان، از جنوب با ارمنستان و از غرب با ترکیه هم مرز است و در غرب هم با دریای سیاه همسایه است.سالانه تعداد زیادی گردشگر برای دیدن جاذبه های گردشگری آن تور گرجستان را برای سفر خود انتخاب می کنند. گرجستان، کوهستانی و پرباران است. بیشتر شهروندان آن مسیحی هستند و 85 درصد آنان از نژاد گرجی هستند و به زبان گرجی صحبت می کنند که این زبان خط ویژه خود را دارد که برای مسافرین تور گرجستان بسیار جذاب می باشد. 
گرجستان تاریخ و فرهنگ پربار و کهنی دارد و از نخستین کشورهایی است که مسیحیت را به عنوان دین رسمی کشور برگزید . تاریخ و فرهنگ گرجستان با ایران مشترکات بسیاری دارد چراکه این کشور مدتها جزئی از ایران بوده و به همین علت است که تور گرجستان در بین ایرانیان با استقبال خوبی مواجه شده است. در دوره صفویه، مادر بیشتر شاهان، گرجی بودند و گرجی‌ها در بسیاری از مناصب کشوری و لشکری حضور داشتندبزرگ ترین قوم گرجستان گرجی ها هستند که در اقسا نقاط این کشور زندگی می کنند و قدرت و حکومت یک پارچه در دست آن ها است. بعد از خود این کشور، آذربایجانی‌های گرجستان نیز به عنوان بزرگ ‌ترین اقلیت قومی گرجستان براساس آخرین سرشماری قومی دولت گرجستان به شمار می‌روند. آب و هوای جوی و موقعیت قرار گیری گرجستان غربی با گرجستان شرقی بسیار متفاوت است و هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. گردشگران عزیز تور گرجستان می توانند برای اطلاعات بیشتر در مورد آب و هوای گرجستان به بخش آب و هوا مراجعه کنند و پاسخ تمامی سوال های خود را بگیرند. از جاذبه های این کشور که برای گردشگران تور گرجستان جذاب است می توان به ناری کالا (نارین قلعه)، محله حمام ها، مجسمه مادر گرجستان، موزه استالین، شهر سنگی اوپلیستیخه و ... اشاره کرد.

  • ehsan khodayari
  • ۰
  • ۰

تور هند

سفر به کشور هند بدون تردید یکی از بهترین و به یاد ماندنی ترین سفر های هر گردشگر تور هند خواهد بود. از زمان های دور نیز روایت است پس از بازدید از این کشور افسانه ای همگان بر این باور بودند که هند کشوری شگفت انگیز است و تا مدت های زیادی از خاطرات سفر خود را به این کشور برای همسایگان و آشنایان خود تعریف می کردند. 
کشور هند سرزمینی فوق العاده زیباست که تلفیقی از مدرنیته و سنت در بافت شهری، نوع رفتار و برخورد مردمان، غذا و ... می باشد. پایتخت این کشور دهلی نو نام دارد که جزو ده کشور پهناور دنیا و دومین کشور پرجمعیت جهان به شمار می رود. این کشور با توجه به قدمت چند صد ساله ای که دارد از منابع غنی و سرمایه های ملی خوبی برخوردار است اما آن طور که باید نتوانستند بهترین استفاده و استخراج را از این کشور داشته باشند زیرا که سالیان زیادی زیر سلطه ی استعمارگر انگلیس بودند. بخش هایی که می تواند برای گردشگران تور هند جذاب باشد اماکن تفریحی، مساجد و معابد متعددی می باشد که برخی از آن ها بسیار مجلل و با شکوه طراحی و ساخته شده اند ، همچنین خرج زیادی برای این اماکن مقدس متقبل شده اند زیرا که مردمان هند بسیار معتقد بر باورها و خدایان خود هستند و به مراسم ها و رسوم سنتی خود ارزش زیادی قائل هستند. تماشای مردم هند در حین اجرای سنت ها همیشه و همیشه برای گردشگران تور هند جالب به نظر رسیده است. 
از بهترین و معروف ترین جاذبه های گردشگری که به مسافران تور هند توصیه می شود از آن ها دیدن کنند: تاج محل در آگرا، شهر مقدس واراناسی، معبد طلایی آمریتسار، شهر طلایی جایزالمر، قلعه سرخ، دروازه هند در بمبئی، مکا مسجد، قلعه آمر، سواحل گوآ ، پارک ملی پریار، غارهای الورا، کاخ میسور، معبد ماهابودی و ... را می توان نام برد. 
هندوستان یک سرزمین کهن با آیین و فرهنگ های گوناگون و اصیل برای مسافرین تور هند می باشد که طی تسلط چند صد ساله پادشاهان ایرانی بر این کشور زبان رسمی کشورشان با زبان اصیل پارسی ادقام شده و کلمات پارسی زیادی در حین صحبت استفاده می کنند. از دیگر ویژگی های این کشور که برای گردشگران تور هند جالب به نظر می رسد این است که سالیانه بیش از 850 فیلم در صنعت فیلم سازی هندوستان ساخته و پخش می شود و از تولید فیلم های هالیوود (سینمای معتبر آمریکا) نیز بیشتر است. به شما مسافرین عزیز توصیه می کنیم با تور هند همراه شوید و از تماشای این کشور افسانه ای لذت ببرید.

  • ehsan khodayari
  • ۰
  • ۰

تور لحظه آخری، توری است که در حداقل فاصله زمانی تا شروع تور قرار گرفته است، این فاصله زمانی اصولا بین 2 تا 3 روز قبل از به اتمام رسیدن تاریخ ثبت نام تور و اجرای تور می باشد و به دلیل عدم تکمیل ظرفیت تور، آژانس ها، تور ها را با قیمتی کمتر حدودا چیزی بین 10% تا 50% پایین تر از قیمت واقعی خود به فروش می گذارند.
تور لحظه آخری کشور های خارجی، اکثرا برای مقاصدی است که برای ورود گردشگران ایرانی به خاک آن کشور ویزا نمی خواهند، اما کشور های پر طرفدار دیگری نیز هستند که برای سفر به آن ها باید ویزا گرفت مانند: دبی، تایلند، هند، روسیه و چین و غیره. کشور هایی که ویزا نمی خواهند عبارت اند از، ترکیه، مالزی، سریلانکا، بلاروس، گرجستان و صربستان و غیره. آژانس های مسافرتی معمولا دو روز قبل از تاریخ برگزاری تور اقدام به فروش تورهای چارتر خود که پر نشده است، می کنند، زیرا که اگر این تور ها تکمیل نشوند، آژانس ها متحمل ضرر می شوند، به همین دلیل در بعی از مواقع قیمت ها را تا 60% نیز کاهش می دهند.
این نکته جالب توجه است که برای اطلاع دادن به متقاضیان نمی توان تور ها را در روزنامه و یا مجله چاپ کرد زیرا زمان چندانی برای این کار نیست و به همین دلیل به صورت پیامک و یا از طریق شبکه های اجتماعی، این کار انجام می گیرد. تور لحظه آخری از نظر خدمات و امکانات هیچ تفاوتی با تورهای استاندارد ندارد. طبق قانون هیچ امکانی نباید به دلیل ارزان بودن تور، برای مشتری محدود شده باشد. در سایت لحظه آخر می توانید از به روز ترین و به صرفه ترین تور لحظه آخری مطلع شوید زیرا که سایت لحظه آخر، هر روزه تمام تور های لحظه آخری را توسط کارشناسان تیم لحظه آخر به روز رسانی می کند و شما به راحتی می توانید با بهره بردن از این امکانات سفری بسیار خوش و با قیمتی مناسب را انتخاب کنید.

  • ehsan khodayari