بانک تور و تاپ ال ای دی

  • ۰
  • ۰

تور باتومی

باتومی شهری بندری بر کرانه دریای سیاه و در کشور گرجستان است و در جنوب غربی گرجستان و در ساحل دریای سیاه واقع شده است و از طریق این بندر ارتباطات تجاری و مسافرتی خود را با قاره اروپا ودیگر قاره ها انجام می دهد.باتومی را می توان یکی از زیباترین و توریست پذیرترین بنادر و شهر های قفقاز نامید. 
دولت گرجستان در سال های اخیر با برنامه ریزی های توریستی عالی شهر باتومی را با تمام زیبایی های این شهر به دنیا معرفی کرده است.خصوصا تور باتومی طرفداران زیادی را در بین مسافران ایرانی به دست آورده است.یکی از پرطرفداراترین جاذبه های تور باتومی ساحل دریا و بلوار اصلی شهر می باشد. 
از دیگر جاذبه های گردشگری باتومی که گردشگران را ترغیب می کند که تور باتومی را برای سفر خود انتخاب کنند می توان به قلعه باستانی گونیو آپاپساروس، ز Makhuntseti ، باغ گیاه شناسی، پارک دلفینها، آکواریوم باتومی ، مسجد قدیمی ، کلیساهای ارتودکس و ارمنی و کاتولیک، پارک آبی، پارک ۶ می و دریاچه نوریگلی Nurigeli اشاره کرد. 
برای انتخاب سفر باتومی از نظر آب و هوایی باید بدانید که آب و هوای باتومی به شدت تحت تاثیر جریانهای هوایی دریای سیاه است، در نتیجه بارش عمده باران در اکثر فصول سال امری عادی است. آب و هوا در باتومی جنب قاره ای است ،این بارش عمده باتومی را به مرطوب ترین شهر گرجستان تبدیل کرده است. متوسط دمای هوا در باتومی ۱۴ درجه سانتیگراد(57درجه فا) است. سردترین ماه سال در باتومی ژانویه با دمای متوسط ۷ درجه سانتیگراد و اوت گرمترین ماه با دمای متوسط ۲۲ درجه سانتیگراد است. کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در باتومی به ترتیب -۶ و ۴۰ درجه سانتیگراد است. بارش متوسط سالانه باتومی ۲۷۱۸ میلی‌متر و مرطوب ترین ماه سال سپتامبر با بارش ۳۳۵ میلی‌متر است.

  • ۹۷/۰۸/۰۷
  • ehsan khodayari

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی