بانک تور و تاپ ال ای دی

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تور لوکس

امروزه برای رفاه حال گردشگران تورهای متفاوتی ارائه می شود که یکی از این تورها تور لوکس است. تور لوکس، توری غیر معمولی است که با تورهای نرمال متفاوت است. تور لوکس که توری با تشریفات ویژه می باشد برای مسافرانی که قصد سفر ماه عسل دارند بسیار مناسب است. برخی از توریست ها فقط به فکر برنامه ریزی برای سفر هستند اما توریست های با تجربه قبل از برنامه ریزی برای سفر به نکات مهم تری از قبیل قدمت آژانس مسافرتی، نوع پرواز، هتل، تعداد شب های اقامت در هتل، تعداد وعده غذایی و مسائل مهم دیگر توجه می کنند چون انتخاب یک تور که امکانات تام دارد و اکثر هزینه ها را پشتیبانی می کند برای گردشگران به صرفه تر است و توریست ها می توانند برای بازدید مکان های مختلف نهایت استفاده را از زمان خود ببرند و سفر خوبی را تجربه کنند. آژانس های هواپیمایی که مسافران را با عجله از مکانی به مکان دیگر نمی برند این امکان را به گردشگران می دهند که بتوانند مکان های بیشتری را بشناسند و از سفر خود لذت بیشتری ببرند.
هم اکنون رقابت شدیدی بین آژانس های هواپیمایی وجود دارد و آن ها سعی دارند تا با قیمت پایین تری نسبت به رقیبان، خدمات و کیفیت مطلوب تری را ارائه دهند، به همین منظور این دفاتر به حوزه تورهای چارتری ورود می کنند. تور لوکس لحظه آخری کیفیت و همچنین رضایت مسافران را در اولویت قرار داده و در همین راستا موارد مهمی از قبیل خط هوایی مناسب، هتل های با کیفیت و مجهز و برنامه ریزی جامع در زمینه گشت های پر تعداد را برای تور لوکس خود در نظر گرفته است. تور لوکس لحظه آخری توری عالی و بی نقص است که مسافران و گردشگران می توانند با آرامش و امنیت خاطر سفری خاطره انگیز را پیش رو داشته باشند.

  • ehsan khodayari
  • ۰
  • ۰

تور باتومی

باتومی شهری بندری بر کرانه دریای سیاه و در کشور گرجستان است و در جنوب غربی گرجستان و در ساحل دریای سیاه واقع شده است و از طریق این بندر ارتباطات تجاری و مسافرتی خود را با قاره اروپا ودیگر قاره ها انجام می دهد.باتومی را می توان یکی از زیباترین و توریست پذیرترین بنادر و شهر های قفقاز نامید. 
دولت گرجستان در سال های اخیر با برنامه ریزی های توریستی عالی شهر باتومی را با تمام زیبایی های این شهر به دنیا معرفی کرده است.خصوصا تور باتومی طرفداران زیادی را در بین مسافران ایرانی به دست آورده است.یکی از پرطرفداراترین جاذبه های تور باتومی ساحل دریا و بلوار اصلی شهر می باشد. 
از دیگر جاذبه های گردشگری باتومی که گردشگران را ترغیب می کند که تور باتومی را برای سفر خود انتخاب کنند می توان به قلعه باستانی گونیو آپاپساروس، ز Makhuntseti ، باغ گیاه شناسی، پارک دلفینها، آکواریوم باتومی ، مسجد قدیمی ، کلیساهای ارتودکس و ارمنی و کاتولیک، پارک آبی، پارک ۶ می و دریاچه نوریگلی Nurigeli اشاره کرد. 
برای انتخاب سفر باتومی از نظر آب و هوایی باید بدانید که آب و هوای باتومی به شدت تحت تاثیر جریانهای هوایی دریای سیاه است، در نتیجه بارش عمده باران در اکثر فصول سال امری عادی است. آب و هوا در باتومی جنب قاره ای است ،این بارش عمده باتومی را به مرطوب ترین شهر گرجستان تبدیل کرده است. متوسط دمای هوا در باتومی ۱۴ درجه سانتیگراد(57درجه فا) است. سردترین ماه سال در باتومی ژانویه با دمای متوسط ۷ درجه سانتیگراد و اوت گرمترین ماه با دمای متوسط ۲۲ درجه سانتیگراد است. کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در باتومی به ترتیب -۶ و ۴۰ درجه سانتیگراد است. بارش متوسط سالانه باتومی ۲۷۱۸ میلی‌متر و مرطوب ترین ماه سال سپتامبر با بارش ۳۳۵ میلی‌متر است.

  • ehsan khodayari